Nakon anketiranja građana opštine Čajetina o zadovoljstvu uslugama koje pružaju javna komunalna preduzeća opštine i preduzeća „Gold gondola“, a koje je trajalo u periodu od 20. oktobra do 20. novembra, izvršena je analiza koja će poslužiti da se unapredi kvalitet usluga tih usluga. Među ispitanicima bio je približan broj muškaraca i žena, većinom iz naseljenog mesta Čajetina, a nešto manje iz naseljenog mesta Zlatibor, i seoskih mesnih zajednica.
Ispitanici su imali mogućnost da prilikom popunjavanja upitnika označe iskaze sa kojima se slažu. Pri tom su mogli označiti više odgovora. Većina ispitanika se složilo sa iskazom da je snabdevanje vodom dobro i redovno i da je voda zadovoljavajućeg kvaliteta, kao i da je odnošenje komunalnog otpada redovno i da je usluga na zadovoljavajućem nivou. Slično su ocenili i održavanje kanalizacione mreže, kao i održavanje komunalne higijene. Bilo je i onih koji ovim uslugama nisu zadovoljni, ali u izrazito malim procentima.
Više od 60% ispitanika smatra da su cene snabdevanja pijaćom/tehničkom vodom, odvođenja otpadnih voda, usluge sakupljanja i odnošenja komunalnog otpada, usluge prevoza „Gold gondolom“- korektne, a dosta manji procenat je onih koji kažu da su cene pomenutih usluga visoke.Takođe, preko 60 % ispitanika odgovorilo je da odvaja otpad u svojim domaćinstvima, dok 7,8 % smatra da to nije njihov posao, već posao komunalnog preduzeća. Bilo je i određenih primedbi na nedovoljnu informisanost o kvalitetu vode, kao i na sporo reagovanje po pitanju izlaska na teren nakon prijave kvara i preduzimanja neophodnih mera”.
Nakon anketiranja građana opštine Čajetina o zadovoljstvu uslugama koje pružaju javna komunalna preduzeća opštine i preduzeća „Gold gondola“, a koje je trajalo u periodu od 20.oktobra do 20.novembra, izvršena je analiza koja će poslužiti da se unapredi kvalitet usluga tih usluga. Među ispitanicima bio je približan broj muškaraca i žena, većinom iz naseljenog mesta Čajetina, a nešto manje iz naseljenog mesta Zlatibor, i seoskih mesnih zajednica.
Ispitanici su imali mogućnost da prilikom popunjavanja upitnika označe iskaze sa kojima se slažu. Pri tom su mogli označiti više odgovora. Većina ispitanika se složilo sa iskazom da je snabdevanje vodom dobro i redovno i da je voda zadovoljavajućeg kvaliteta, kao i da je odnošenje komunalnog otpada redovno i da je usluga na zadovoljavajućem nivou. Slično su ocenili i održavanje kanalizacione mreže, kao i održavanje komunalne higijene. Bilo je i onih koji ovim uslugama nisu zadovoljni, ali u izrazito malim procentima.
“Više od 60% ispitanika smatra da su cene snabdevanja pijaćom/tehničkom vodom, odvođenja otpadnih voda, usluge sakupljanja i odnošenja komunalnog otpada, usluge prevoza „Gold gondolom“- korektne, a dosta manji procenat je onih koji kažu da su cene pomenutih usluga visoke.Takođe, preko 60 % ispitanika odgovorilo je da odvaja otpad u svojim domaćinstvima, dok 7,8 % smatra da to nije njihov posao, već posao komunalnog preduzeća. Bilo je i određenih primedbi na nedovoljnu informisanost o kvalitetu vode, kao i na sporo reagovanje po pitanju izlaska na teren nakon prijave kvara i preduzimanja neophodnih mera”, rekla je Dragana Rosić iz KJP “Zlatibor” Čajetina.
Zameraju nedostatak parking mesta naročito na lokaciji kod vrtića u Čajetini i na Zlatiboru, kao i zgrade Doma zdravlja. Davali su i određene predloge, vezano za izgradnju novih parking mesta i šetačkih zona, što će biti razmotreno prilikom izrade novih planova.
Što se tiče selekcije otpada, većina korisnika podržava uvođenje novog sistema upravljanja otpadom, ali bilo je pitanja, zamerki i sugestija. Bilo je zamerki vezano za određivanje lokacija za postavljanje kontejnera, smatraju da još veću pažnju treba posveti edukaciji sugrađana o pravilnoj selekciji otpada.
“Većina anketiranih je zadovoljna održavanjem komunalne higijene, ali smatra da je potrebno učestalije pranje ulica, naročito u blizini gradilišta. Sve primedbe i sugestije, kažu u KJP „Zlatibor“ , biće uzete u obzir u daljem radu ovih preduzeća jer krajnji cilj i jeste zadovoljstvo korisnika. Opština Čajetina je jedna od prvih opština u Srbiji koja je po usvojenoj metodologiji Stalne konferencije gradova i opština , a uz pomoć države Švedske, sprovela ovo ispitivanje 2020. godine i od tada ga sprovodi svake godine,” napominje Rosićka i dodaje : “Zameraju, takođe, nedostatak parking mesta naročito na lokaciji kod vrtića u Čajetini i na Zlatiboru, kao i zgrade Doma zdravlja. Davali su i određene predloge, vezano za izgradnju novih parking mesta i šetačkih zona, što će biti razmotreno prilikom izrade novih planova.”
Što se tiče selekcije otpada, većina korisnika podržava uvođenje novog sistema upravljanja otpadom, ali bilo je pitanja, zamerki i sugestija. Bilo je zamerki vezano za određivanje lokacija za postavljanje kontejnera, smatraju da još veću pažnju treba posveti edukaciji sugrađana o pravilnoj selekciji otpada.
Većina anketiranih je zadovoljna održavanjem komunalne higijene, ali smatra da je potrebno učestalije pranje ulica, naročito u blizini gradilišta. Sve primedbe i sugestije, kažu u KJP „Zlatibor“ , biće uzete u obzir u daljem radu ovih preduzeća jer krajnji cilj i jeste zadovoljstvo korisnika. Opština Čajetina je jedna od prvih opština u Srbiji koja je po usvojenoj metodologiji Stalne konferencije gradova i opština , a uz pomoć države Švedske, sprovela ovo ispitivanje 2020. godine i od tada ga sprovodi svake godine.
Opština Čajetina